PR-topman Richard Edelman schetst Powerful Ideas

Studenten van DePaul University in Chicago hebben recent tijdens een grootse ceremonie in de Allstate Arena hun bachelor- of masterdiploma in ontvangst mogen nemen. Prachtig om erbij te zijn.

Zo’n 5.000 belangstellenden en maar liefst 1.200 studenten waren present. Dan ook nog te beseffen dat het slechts twee faculteiten waren: het College of Communication en het College Computing and Digital media. Tijdens de ceremonie vol tradities hield Paul Edelman, CEO van Edelman (het grootste PR-bureau ter wereld) een inspirerende speech, getiteld Powerful Ideas. Hierin schetste hij de studenten drie belangrijke trends:

  1. Dispersion of authority.
  2. Dispersion of audience.
  3. Dispersion of experience.

Deze spreiding en versnippering hebben nadrukkelijk invloed op de manier waarop we (privé en zakelijk) met elkaar communiceren. Lees hier de volledige versie van het lezenswaardige verhaal.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *